قیمت تبلت‌های متنوع از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۱۲ مرداد ۹۸ را در این خبر مشاهده کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، تبلت‌های امروزی با پردازنده‌های قدرتمند، حافظه رم بالا و دربرخی مدل‌ها با داشتن کیبورد تا حدودی در حد یک لپ‌تاپ کاربرد دارند و حتی از نظر قیمت نیز دست‌کمی از رایانه‌های شخصی یا همراه ندارند. بعضی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد مانند قلم SPen در محصولات سامسونگ، یا کیبورد‌های مخصوص مایکروسافت، موجب رشد چشمگیر استفاده ازتبلت‌ها شده است. به همین جهت، در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تبلت‌های بازار به تاریخ ۱۲ مرداد ۹۸ نگاهی بیاندازیم

**تمامی قیمت‌ها به تومان است**

**در فهرست‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند. **

شرکت مایکروسافت

تبلت‌های ترکیبی مایکروسافت از ابتدا تولید توانستند نظر مشتریان را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش‌ترین مدل‌های بازار تبدیل شوند. شرکت مایکروسافت با استفاده از طراحان و متخصصان برتر دنیا در تولید سری سرفیس، نهایت تلاش خود را برای ساخت محصولی با کیفیت و عالی را به کار گرفته است. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ 12 مرداد) +جدول

شرکت لنوو

برخی‌ها تصور می‌کنند محصولات لنوو به دلیل قیمت ارزانی که دارند تنها شامل مدل‌های پایین‌رده می‌شوند، اما واقعیت آن است که این شرکت لپ‌تاپ‌ها و تلبت‌های بالارده نیز تولید می‌کند که نسبت به دیگر مدل‌های بازار قیمت مناسبی دارند. بری مثال تبلت یوگا بوک و یوگا تب لنوو از مشخصات قدرتمندی بهره می‌برد و نسبت به مدل‌های مشابه قیمت ارزانی نیز دارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ 12 مرداد) +جدول

شرکت سامسونگ

خانواده گلکسی تب سامسونگ از مدل‌های فعال در بازار ایران هستن که در مدل‌های متنوع و فراوان تولید شده اند. این سری به اعتبار نام سامسونگ، طرفداران زیادی نیز دارند. به‌تازگی سری ۲۰۱۸ گلکسی تب نیز وارد بازار شده که از نظر کیفیت رقیبی جدی برای دیگر محصولات بالارده بازار است. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ 12 مرداد) +جدول

شرکت ایسوس

شرکت ایسوس در کنار تولید محصولات و تجهیزات مختلف رایانه‌ای در زمینه ساخت تبلت نیز فعالیت دارد، این شرکت در این بخش به خوبی عمل کرده و مدل‌های جذاب و باکیفیتی را به باراز ارائه داده است. در حال حاضر مدل‌های سری زن‌پد ایسوس در بازار ایران یافت می‌شود که از طرفداران خاص خود را دارد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ 12 مرداد) +جدول

شرکت اپل

تولیدات شرکت اپل طرفداران مخصوص به خود را دارند، مدل‌های متنوع آیپد، آیپد مینی و آیپد پرو در بازه تبلت‌های مجهز به سخت افزار قوی و با قیمت بالا به محبوبیت این تولیدات کمک زیادی کرده‌اند. مدل‌های جدید اپل نیز مدتی است که عرضه شده‌اند و در بازار جهانی فروش بالایی داشتند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ 12 مرداد) +جدول

شرکت ایسر

ایسر نیز مانند ایسوس مدل‌های متنوعی را در بازار تبلت تولید می‌کند، اما فعلا چندین مدل محدود از این برند در بازار ایران به فروش می‌رسد. مدل‌های این شرکت قیمتی میان یک میلیون و دویست هزار تومان تا نزدیک به چهار میلیون تومان قیمت دارند که در دسته تبلت‌های پایین‌رده و میان‌رده قرار می‌گیرند. به انتخاب در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ 12 مرداد) +جدول

شرکت هوآوی

در حال حاضر تبلت‌های هوآوی نیز مانند ایسر از تنوع کمی در بازار ایران برخورداراند و تنها چند مدل از سری مدیاپد این شرکت در بازار یافت می‌شود. مدل‌های مدیاپد تی ۳، تی ۲ و تی ۱ از تبلت‌های پایین‌رده و ارزان قیمت هوآوی به شمار می‌آیند که به واسطه قیمت ارزان مشتریان زیادی دارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ 12 مرداد) +جدول

برند‌های ایرانی

هر ایرانی با خرید محصولات ساخت کشور می‌تواند تاثیر فراوانی در رشد صنعت ایران داشته باشد. در حال حاضر تبلت‌های نارتب، ایکس‌ویژن و جی‌ال‌ایکس با امکاناتی مناسب و قیمتی رقابتی در بازار ایران به‌فروش می‌رسند و با داشتن همین دو ویژگی، خریداران زیادی را به خود جلب کرده‌اند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های ایرانی بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ 12 مرداد) +جدول
  • منبع خبر : خبرنگاران جوان