رئیس اتحادیه تالار، رستوران و چلوکبابان اردبیل گفت: رستوران ها و غذاخوری ها به صورت بیرون بر و مشروط به دریافت کدرهگیری از سامانه وزات بهداشت، می توانند در اردبیل فعالیت داشته باشند.

سجاد مهدیزاده در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، از بازگشایی رستوران‌ها، غذاخوری ها، چلوکباب و کبابی ها و نیز عرضه کنندگان آش و حلیم به شرط ارائه غذای بیرون بر در اردبیل از روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه، خبر داد.

وی با اشاره به اینکه صنف رستوران‌داران جزء مشاغل پرخطر محسوب می‌شود گفت: تجمع در داخل مغازه ها و رستوران ها و سرویس دهی به مشتریان ممنوع است.

رئیس اتحادیه تالار، رستوران و چلوکبابان اردبیل گفت: البته تنها واحدهایی امکان فعالیت دارند که کد رهگیری از سامانه سلامت وزارت بهداشت دریافت کرده باشند.

مهدیزاده تصریح کرد: واحدهای صنفی تابعه باید کد رهگیرری دریافتی را در مکانی که قابل مشاهده برای عموم و بازرسان باشند، قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی ضعیف صاحبان عرضه کننده مواد غذایی گفت: قطعا با توجه به شرایط پیش آمده، انتظار می رود نگاه مدیران دولتی به اصناف، نگاه حمایتی باشد.

مهدیزاده با بیان اینکه فعالیت واحدهای صنفی بویژه واحدهای عرضه کننده مواد غذایی با شرایط فعلی، دردی از مشکلات صاحبان صنوف دوا نمی کند گفت: این در حالی است که فعالیت صنوف تابعه در این ایام نیز موقتی است و تنها تا ماه مبارک رمضان فرصت فعالیت دارند.

نویسنده:مسلم محمدی

  • نویسنده : مسلم محمدی