مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه دوران سربازی فرصتی مناسب برای یادگیری مهارت های زندگی است گفت: در طرح "سرباز ماهر"، سربازان در کنار آموزش نظامی می توانند با گذراندن دوره های فنی و حرفه ای، مهارت های جدیدی برای اشتغال زایی کسب کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، بهرام آقاخانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح “سرباز ماهر” در اردبیل گفت: این طرح با تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح در ۱۶ استان کشور، برای هزار نفر از سربازان برگزار می شود.

وی افزود: طرح سرباز ماهر با حضور نمایندگان نیروهای مسلح و اداره ورزش و جوانان استان اردبیل به مدت ۶ ماه در قالب دوره‌های آموزشی مهارت‌های عمومی اشتغال و مهارت‌های عمومی زندگی به صورت کاربردی، برگزارخواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: این طرح بستر مناسبی برای مهارت آموزی، افزایش توانمندسازی و زمینه ای جهت ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای قشر جوان است.

آقاخانی با بیان اینکه دوران سربازی فرصتی مناسب برای یادگیری مهارت های زندگی است گفت: در طرح “سرباز ماهر”، سربازان در کنار آموزش نظامی می توانند با گذراندن دوره های فنی و حرفه ای، مهارت های جدیدی برای اشتغال زایی کسب کنند.

انتهای پیام/