مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان اردبیل: طی سال‌جاری ۱۴۰ طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان کمیته امداد استان اردبیل اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: با ارائه آموزش‌ها‌ و مشاوره‌های لازم شغلی به مددجویان کمیته امداد استان اردبیل، طی سال‌جاری ۱۴۰ طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان استان اجرا شده است.

وی افزود: کمیته امداد استان اردبیل با شناسایی استعداد کاری و شغلی خانوار تحت حمایت، آن‌ها را مورد مشاوره قرار داده و با توجه به استعداد هر خانوار، برای آن‌ها کارگاه‌های آموزش شغلی برگزار می‌کند.

دشتی ادامه داد: در این راستا با همکاری مناسب بانک‌های عامل، امسال بیش از ۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان استان پرداخت شده که از این مبلغ  بیش از یک میلیارد تومان سهم مددجویان ساکن در مناطق محروم استان اردبیل بوده است.

وی بیان کرد: این تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه بوده و از محل اعتبارات تبصره ۱۶ بانک‌های عامل پرداخت شده که امیدواریم شاهد افزایش همکاری با بانک‌ها برای ارائه این تسهیلات در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان کمیته امداد و خودکفایی آن‌ها باشیم.