مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از آغاز احداث باند دوم اردبیل به سرچم خبرداد و گفت: برای اجرای این پروژه مهم ۲۶ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

بهگزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران از احداث باند دوم اردبیل-سرچم خبرداد و گفت: برای اجرای این پروژه مهم  ۲۶ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه کل پروژه احداث باند دوم اردبیل به سرچم ۱۷۸ کیلومتر  است گفت: ۱۲۴ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی اردبیل و بقیه هم در حوزه استحفاظی استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان قرار دارد.

حیدری گفت: با تلاش پیمانکاران احداث باند دوم اردبیل به سرچم در قطعات یک و ۲ از سوی شرکت چتین قایا، قطعه سه از سوی شرکت آرمان نصرآذربایجان،  قطعه چهار از سوی شرکت آب و خاک پارس و قطعه هفت این پروژه از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء موسسه راهیران ، با ۲۲۰ دستگاه ماشین آلات در دست اجرا قرار گرفته است.

وی به مشکلات پروژه اعم از جابجایی تاسیسات، تملک اراضی، کمبود اعتبار و تخصیص اشاره کرد و گفت: طول بهره برداری شده از پروژه ۳۲ کیلومتر ، طول در دست اجرا ۱۰۳ کیلومتر و طول در دست مطالعه ۴۳ کیلومتر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد : مطالعات مرحله اول قطعات پنج و ۶ باند دوم اردبیل – سرچم انجام شده و مطالعات مرحله دوم هم در دست تکمیل است.

انتهای پیام/