استاندار اردبیل در بازدید از پروژه های گردشگری شهرستان سرعین از اختصاص ۷ میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل پروژه راه دسترسی پیست اسکی آلوارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، اکبر بهنام جو که صبح امروز در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان سرعین اظهار داشت: به لحاظ اهمیت پروژه پیست اسکی آلوارس و لزوم تکمیل جاده دسترسی این پروژه گردشگری قبل از فصل سرما ، مبلغ ۴ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل۲ کیلومتر از این پروژه با ابلاغیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت و تشویق سرمایه گذاران ، تامین زیرساخت های لازم سرمایه گذاری را وظیفه خود می دانیم ، برای تامین روشنایی جاده ارتباطی و تکمیل راهدارخانه آلوارس دستور لازم را صادر کرد.

استاندار اردبیل همچنین ازاختصاص مبلغ ۳ میلیارد تومان برای احداث راه ارتباطی تله سیژ آلوارس خبر داد و افزود: ظرف یکماه آینده طراحی و صدور مجوز های لازم ایجاد  بازارچه عشایری در روستای آلوارس نهایی می شود.

بهنام جو ابراز امیدواری کرد با تکمیل ۴ پیست اسکی و چندین طرح مهم دیگر در حوزه گردشگری استان، شعار “گردشگری محور توسعه” در استان اردبیل تحقق یابد.

انتهای پیام/