استاندار اردبیل بر استفاده از زبان هنر و تولید آثار فاخر در کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، اکبر بهنامجو در جلسه هم اندیشی فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه محقق اظهار کرد: در استان فیلمسازان و هنرمندان توانمندی وجود دارند که باید از قابلیت هایشان در این زمینه استفاده کرد.
استاندار اردبیل گفت : ما به عنوان متولیان و مسوولان اجرایی این استان از وجود بعضی ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی مربوط به خشونت های رفتاری به شدت نگران بوده و دغدغه داریم.
وی اضافه کرد: همه مدیران ذیربط در استان اردبیل در پی یافتن راهکارهای مناسب برای پایین آوردن هرچه سریعتر این معضل اجتماعی در این استان هستند و هدف از برگزاری نشست های متعدد با موضوعات فرهنگی و اجتماعی تحقق این مهم با استفاده از نظرات کارشناسان و افراد صاحب نظر است.
وی به روز بودن آمارها و مستندات مربوط به بعضی حوادث و اتفاقات ناشی از خشونت های رفتاری سبک در اردبیل را برای بررسی دقیق موضوع و یافتن راهکارهای مناسب ضروری عنوان کرد و یادآوری کرد : تحقق این امر به موضوع نشست قبل که به پدیده طلاق مربوط بود بطور موثر کمک کرد.
وی تاکید کرد: نباید بطور صرف به سخنرانی ها در نشستها بسنده کرد و بلکه باید از خروجی خوب آنها برای رفع این معضل ناشایست بهره گرفت.
انتهای پیام/

  • نویسنده : سید مهدی قدیرزاده