معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه ستاد اربعین حسینی گفت: موکب های اربعین حسینی استان به کمک هموطنان سیل زده در استان خوزستان می شتابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،بهروز ندائی با بیان اینکه وضعیت در مناطق سیل زده مناسب نیست خواستار مساعدت و یاری مردم و دستگاه های اجرایی استان به هموطنان سیل زده شد.

جانشین رئیس ستاد اربعین حسینی استان با بیان اینکه موکب اربعین حسینی استان در استان خوزستان مستقر و خدمات پزشکی، تهیه غذای گرم و جمع آوری و توزیع کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی را انجام می دهد از عموم دستگاه های دولتی استان خواست همکاری صمیمانه و مشارکت جدی در اعزام و استقرار موکب ها را در جنوب کشور انجام دهند.

ندائی از اعزام دستگاه ها و ماشین آلات سنگین و نیز کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست استان به ارزش ۲ میلیارد تومان طی روزهای گذشته به مناطق سیل زده خبر داد و گفت : ظروف یکبار مصرف، آب معدنی ، آرد خام ، مواد غذایی از جمله اقلامی است که به این مناطق ارسال و در موکب های اربعین استان توزیع می شود.

وی ابراز امیدواری کرد موکب های اربعین حسینی استان با بهره گیری از تجربیات سال های گذشته در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی در ارائه خدمات به مردم سیل زده  بیش از پیش موفق باشند.

انتهای پیام/