معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیران اردبیلی می‌توانند با مراجعه به ۱۲۰۰ پایگاه دریافت زکات فطره در سطح استان، فطریه و کفاره خود را در اختیار نیازمندان قرار دهند و یا با استفاده از کد آنی‌پرداخت #۵*۵*۰۴۵*۸۸۷۷* به آسانی یاریگر مددجویان باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، صفر توحیدی با اشاره به اینکه خیران می‌توانند زکات فطره خود را با مراجعه به ۱۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد به منظور دستگیری از نیازمندان و خانوار تحت حمایت پرداخت کنند، گفت: مساجد، حسینیه‌ها، پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت زکات فطره هستند که نیکوکاران می‌توانند در عید سعید فطر با پرداخت فطره خود بخش مهمی از نیازهای مددجویان را رفع کنند.
وی با اعلام اینکه از ساعات نخستین عید سعید فطر پایگاه‌های کمیته امداد استان اردبیل آماده دریافت زکات فطره روزه‌داران هستند، بیان کرد: موظف هستیم فطریه خیران را در اسرع وقت و در همان روز عید سعید فطر به دست نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر برسانیم.
توحیدی با اشاره به اینکه علاوه بر پایگاه‌ها، خیران می‌توانند از طریق سامانه آنی پرداخت #۵۵۰۴۵۸۸۷۷ نیز زکات فطره خود را پرداخت کنند، افزود: همچنین نیکوکارن می‌توانند زکات فطره خود را با واریز به شماره حساب ۰۱۰۳۸۱۰۳۸۱۰۰۱ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل در اختیار خانوار بی‌بضاعت قرار دهند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه امید است با یاری شورای زکات استان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، امام جماعات، هیئت امنای مساجد و خیران بتوانیم نقش بسزایی را در رفع مشکلات خانواده‌های محروم و مستضعف ایفا کنیم، گفت: بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته از خانوار تحت حمایت و اولویت‌بندی نیازهای اساسی آنها زکات فطره و کفاره مردم نیکوکار استان به بهترین شکل ممکن به دست مددجویان خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه زکات فطره اردبیلی‌های نیکوکار در ماه مبارک رمضان سال‌جاری با برنامه‌ریزی دقیق، ساماندهی شده و بر اساس وحدت رویه دریافت خواهد شد، اعلام کرد: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی و موسسات خیریه انجام گرفته‌ است تا شاهد یکپارچگی اعضای شورای زکات برای دریافت زکات فطره مومنان و روزه‌داران باشیم.
توحیدی با اعلام اینکه کمیته امداد استان اردبیل به عنوان دبیرخانه شورای زکات، موظف به دریافت زکات فطره خیران است، گفت: بر اساس نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) متولی دریافت و هزینه‌کرد زکات به عنوان دبیرخانه شورای زکات، کمیته امداد است که این نهاد نیز در این زمینه به وظایف محوله خود عمل می‌کند.

انتهای پیام/