پنجمین کنفرانس بیوالکترومغناطیس ایران در اردبیل امروز و فردا برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، اسحاق رسولی در مراسم افتتاحیه پنجمین کنفرانس بیوالکترومغناطیس ایران اظهار کرد: برگزاری کنفرانس‌های علمی و ارائه یافته‌های جدید فرصت مغتنمی است که در اختیار علاقه‌مندان علم گذاشته می‌شود.

اسحاق رسولی شادابی و پویایی را در تولید علم دانست و افزود: برگزاری کنفرانس‌ها، سمینارها و همایش‌ها باعث زنده ماندن علم می‌شود و کار تحقیق و پژوهش اساسی‌ترین و متعالی‌ترین مشخصه‌ی استادان دانشگاه‌ها است.

 وی با یادآوری عصر انفجار علم و دانش ادامه داد: دانشگاه یک محیط علمی است و آن‌چیزی‌که می‌تواند به محیط علمی جان بخشد، تحقیق و پژوهش است و جامعه‌ی ما بیش از پیش نیازمند فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی است.

رئیس پنجمین کنفرانس بیوالکترومغناطیس ایران بیان کرد: برگزاری کنفرانس‌های علمی، فرصت مناسبی است که علاقه‌مندان به موضوعات خاص گردهم می‌آیند و یافته‌های خود را در میان می‌گذارند.

وی افزود: کشورهای غربی و آمریکا با اعمال تحریم‌ها نشان می‌دهند که با پیشرفت علمی کشور ما مخالفند و دوست دارند که ملت ایران مصرف کننده‌ی علم باشد.

رسولی با اشاره به توانایی جوانان ایرانی در تولید علم، تصریح کرد: تحریم‌ها شکستنی هستند و جوانان ایرانی پس از تولید دانش باید به فکر مرحله‌ی فناوری باشند و این کنفرانس پیوند‌دهنده‌ی دانش و فناوری است.

وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده‌ی دانشگاه آزاد اسلامی و توجه به مسائل اجتماعی در استان، توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از نظر کمیت بزرگترین دانشگاه استان است و در گام دوم، کیفیت در جهت استراتژی دانشگاه است.

رسولی افزود: مسئولیت اجتماعی استانی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌ی سلامت و گردشگری و مأموریت ملی در حوزه IT  برای دانشگاه مشخص شده است.

انتهای پیام/