فرماندار شهرستان اردبیل گفت:در راستای بهسازی راه دسترسی به پل معلق تمام شیشه ‌ای هیر اعتبارات ویژه برای ساماندهی این مسیر اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،مسعود امامی یگانه در جلسه بررسی پروژه‌های گردشگری هیر اظهار کرد:اعتبارات ویژه‌ای برای ساماندهی راه دسترسی پل هیر اختصاص یافته است و راه دسترسی این مجموعه ساماندهی می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه پل هیر نقش اساسی در رونق اقتصادی و گردشگری منطقه داشته است، گفت: با راه‌اندازی این پروژه زمینه برای رونق گردشگری در شهرستان اردبیل و شهر هیر فراهم آمده است.

فرماندار شهرستان اردبیل افزود: استاندار اردبیل با جدیت پیگیر تکمیل زیرساخت‌های پروژه پل هیر بوده و اعتبارات ویژه برای این پروژه اختصاص داده است.

صدور ۲۰ مجوز راه‌اندازی مراکز تفریحی و اقامتی در هیر

نادر فلاحی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: پروژه پل هیر از موفق‌ترین پروژه‌ها دراستان و کشور است و همت و تلاش سرمایه‌گذاران و مدیران مجموعه و مسئولان منطقه شایسته قدردانی است.

وی افزود: این طرح در حدود هشت ماه راه‌اندازی  شد که یه رکورد در اجرای پروژه‌های گردشگری محسوب می‌شود و در کنار آن جذب گردشگران به این منطقه نیز با راه‌اندازی پل چشمگیر بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل عنوان کرد: بعد از راه‌اندازی پل هیر تحول عظیمی در بخش اقتصادی و گردشگری منطقه و استان به وجود آمده است.

فلاحی گفت: شهر هیر با راه‌اندازی پل معلق تمام‌شیشه‌ای به عنوان قطب جدید گردشگری استان اردبیل معرفی شده و مجوز راه‌اندازی ۲۰ مرکز تفریحی، اقامتی، توریستی و گردشگری در هیر صادر شده است.