فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از اعزام 10 هزار نفر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور خبر داد.

سردار غلامحسین محمدی‌اصل در گفت‌وگو با پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر درخصوص اعزام کاروان‌های راهیان نور از سراسر استان اردبیل به مناطق عملیاتی، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی ۲۸ کاروان از سراسر استان و به تعداد ۱۰ هزار نفر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت  انتقال فرهنگ ایثار به نسل جدید، تصریخ کرد: در این راستا مسئولان رسالتی خطیر و حساس بر عهده دارند که در این زمینه راهیان نور به عنوان یک فرصتی طلایی برای آشنایی نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت است و در این زمینه وظیفه‌ای که مسئولان دارند این است که با ایجاد روح حماسی و انقلابی در بین جوانان سند راهبردی که به استان‌ها ابلاغ شده اجرایی کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: راهیان نور فرصتی طلایی و ارزشمند برای آشنایی نسل امروزی با فرهنگ ایثار و شهداست که با توجه به این که سپاه پاسداران متولی تامین امنیت و روایتگری در مناطق عملیاتی است بنابراین به عنوان یک ماموریت مهم فرهنگی وظایف مهمی بر عهده دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی قرار گرفته است.

محمدی‌اصل  با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم در مناطق عملیاتی جنوب کشور فراهم نیست، گفت:  باید همگان تلاش کنند تا با تامین زیرساخت‌ها و زائرسراها شرایط لازم را برای خدمت به زائران فراهم کنند.
انتهای پیام/