مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: «برای اولین بار در شهر عنبران اقامتگاه‌ های بومگردی ایجاد شده که این امر زمینه برای تعریف اقتصاد جدید گردشگری در این شهر را فراهم کرده است»

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری حرف آور؛ نادر فلاحی در دیدار با امام جمعه شهر عنبران اظهار کرد: توسعه صنایع‌دستی و گردشگری از برنامه‌های مهم در شهر عنبران است که در این زمینه اقدامات اساسی انجام شده است.

وی گفت: در کنار توسعه کارگاه‌های گلیم‌بافی و واگذاری نمایشگاه صنایع دستی عنبران به فعالان بومی با کمترین قیمت، برای اولین بار در شهر عنبران اقامتگاه‌های بومگردی ایجاد شده است که این امر زمینه برای رونق گردشگری را در منطقه فراهم کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: با ایجاد این اقامتگاه‌ها اقتصاد جدید گردشگری در شهر عنبران تعریف شده و می‌توانیم شاهد توسعه صنعت گردشگری در این شهر و درآمدزایی از این طریق برای اهالی باشیم.

فلاحی با اعلام حمایت از سرمایه‌گذاران در شهر عنبران برای رونق گردشگری این منطقه عنوان کرد: این اداره کل همچنان از تمام عزیزانی که در این شهر قصد ایجاد و احداث واحد های گردشگری داشته باشند حمایت ویژه خواهد داشت.