سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: انقلاب اسلامی هم اکنون چهل سالگی خود را پشت سر گذاشته و به بلوغ کامل رسیده است و هم اکنون با کوله باری از تجربه راه را ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،شهریار شیری آراسته روز سه شنبه در آیین اختتامیه نمایشگاه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: رژیم پهلوی تلاش می کرد دین اسلام را از جامعه ایران حذف کند ، ولی ملت ایران با محوریت دین اسلام انقلاب کرده و پیروز شدند.

وی به تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان تبلیغات سنگینی علیه کشور شروع کرده بودند که اتحاد ملت وحضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

شیری آراسته گفت: انقلاب اسلامی هم اکنون چهل سالگی خود را پشت سر گذاشته و به بلوغ کامل رسیده است و هم اکنون با کوله باری از تجربه راه را ادامه خواهد داد.

وی بیان کرد: مردم ایران در طول این چهل سال مشکلات بسیاری را از جانب دشمنان سرکوب کرده اند و در عرصه های مختلف ضد استبدادی و ضد استکباری حضور یافته اند.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل ادامه داد : محوریت فعالیت در نظام انقلاب اسلامی در طول این چهل سال توجه به محرومان و تلاش برای رفع مشکلات این قشر بوده است.

وی افزود: بعد از گذشت چهل سالگی انقلاب تلاش می شود در زمینه رفع محرومیت گام ها بیش از پیش قوی تر برداشته شده و مشکلات اقشار ضعیف جامعه کمتر شود.

شیری آراسته به برگزاری موفق نمایشگاه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره کرد و از تلاش دستگاه های اجرایی در این زمینه تقدیر کرد.

در پایان این آیین از دستگاه های برتر که در زمینه غرفه آرایی ، برخورد با ارباب رجوع و فعالیت مستمر در نمایشگاه تلاش کرده بودند تقدیر شد.

انتهای پیام/