رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال و رونق تولید داخلی، از ۴ محل متفاوت به واحد های تولیدی تسهیلات پرداخت می گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،رامین صادقی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل با حضور در برنامه زنده تلویزیونی شبکه سبلان در خصوص اعطای تسهیلات به واحد های تولیدی گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال و رونق تولید داخلی، از ۴ محل متفاوت به واحد های تولیدی تسهیلات پرداخت می گردد.
صادقی با اشاره به محل های پرداخت تسهیلات تصریح کرد : تسهیلات از محل سفر مدیران عامل بانک های کشور با همت استاندار اردبیل در تیرماه انجام گرفت و مبلغ ۳هزار میلیارد تومان برای واحد های تولیدی در نظر گرفته شد که ۲۶۲ میلیارد تومان تاکنون به واحد های تولیدی پرداخت شده است .
صادقی ادامه داد: محل دیگر بند الف تبصره ۱۸ می باشد ، که وزارت صنعت ،معدن وتجارت برای حمایت بیشتر از واحد های تولیدی تفاهم نامه ای با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه وبودجه منعقد نموده و براساس این تفاهم نامه ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت که قسمتی از سود تسهیلات را دولت پرداخت می کند مبلغ ۷۰ میلیارد تومان به بانک هاب عامل معرفی کردیم مابقی هم در مرحله پرداخت می باشد.
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان افزود : محل بعدی اعطای تسهیلات از محل رونق تولید می باشد که وزارت صنعت ، معدن وتجارت در نظرگرفته است ازاین محل هم واحد های تولیدی را جهت دریافت تسهیلات به مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی کردیم که در حال بررسی و پرداخت می باشند.
وی در مورد محل چهارم پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی گفت: چهارمین محل اعطای تسهیلات کمک های فنی و اعتباری می باشد که این تسهیلات بلاعوض می باشند.
وی خاطرنشان کرد : حدود ۱۲۰ واحد جهت بهره مندی از تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند. تمامی واحد های تولیدی در صورتیکه مشکل مالی داشته باشند بدون هیچ محدودیتی تسهیلات لازم در اختیار آنها قرار میگیرد تا از این طریق بتوانیم رشد و شکوفایی اقتصادی استان را فراهم نماییم .
رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان در پایان این مصاحبه گفت: واحد هایی که مشکل سرمایه ثابت وسرمایه در گردش دارند جهت معرفی به بانک های عامل می توانند به سازمان صنعت، معدن وتجارت مراجعه نمایند.