استاندار اردبیل با اشاره به وضعیت درآمد سرانه استان، بهبود این وضعیت را نیازمند افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در استان دانست.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، به نقل از استانداری اردبیل، سیدحامد‌ عاملی در نشست بیش از ۲ ساعته بررسی و پیگیری وضعیت اقتصادی استان اردبیل با محسن کوشش‌تبار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور که در وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت درآمد سرانه استان اردبیل، برای بهبود این وضعیت، افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در استان لازم است.

وی افزود: به‌ منظور راهنمایی سرمایه‌گذاران و بهبود فرآیند سرمایه‌گذاری‌ها در استان اردبیل، اطلس سرمایه‌گذاری استان در حال آماده‌سازی است.

تولیدات کشاورزی استان اردبیل با تکمیل پایاب سد خداآفرین ۲۵درصد افزایش می‌یابد

استاندار اردبیل بیان کرد: تأمین اعتبار برای تکمیل پایاب سد خداآفرین جهت افزایش ۲۵درصدی تولیدات کشاورزی استان اردبیل یک ضرورت است.

محسن کوشش‌تبار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های استاندار اردبیل در زمینه‌های اقتصادی، بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاری، رصد مستمر وضعیت اشتغال، پیگیری مصوبات ستاد تسهیل، استفاده از ظرفیت معادن و پیگیری مستمر فضای کسب‌وکار استان اردبیل تأکید کرد.

لازم به ذکر است؛ در این نشست که مدیرکل اقتصادی وزارت کشور، مدیرکل سرمایه‌گذاری وزارت کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز حضور داشتند، ضمن بررسی وضعیت اقتصادی استان اردبیل و بحث در خصوص موانع و مشکلات، راهکارهای لازم برای رفع این موانع اتخاذ شد.

انتهای پیام