استاندار اردبیل بیکاری را یکی از مهمترین عوامل بروز آسیب های اجتماعی از جمله طلاق عنوان کرد و گفت: برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی زمینه های ابتلاء باید مرتفع شود.

اکبر بهنام جو در همایش خجسته میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) که به همت موسسه خیریه امام رضا ع ترتیب یافته بود گفت: وظیفه دولت کاهش و مقابله با آسیب های اجتماعی است ولی لازم است در این مسیر همه کمک حال دولت باشند.

وی بیکاری را یکی از مهمترین عوامل بروز آسیب های اجتماعی از جمله طلاق عنوان کرد و گفت: برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی زمینه های ابتلاء باید مرتفع شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اجرای طرح های تولیدی و اشتغال زائی در استان از قبیل فعالیت کارخانه کامیون سازی مشگین شهر، نئوپان خلخال، شیرآلات گرمی، لاستیک سازی اردبیل، باطری سازی و … افزود: به همین علت ایجاد اشتغال و رونق تولید را سرلوحه برنامه ریزی توسعه استان قرار داده ایم و در حال حاضر در جای جای استان کارخانه های کوچک و بزرگ یا افتتاح و به بهره برداری رسیده و یا در شرف افتتاح هستند و از قبل آن روزی حلال هزاران خانواده تامین می شود.

بهنام جو تصادفات جاده ای و کشته و زخمی شدن تعداد کثیری از هموطنان مان را یکی از دلایل از هم گسستن بنیان خانواده و بی خانمان شدن فرزندان بیان کرد و گفت: توسعه و اصلاح راه های مواصلاتی استان بعنوان زیرساخت توسعه استان با اختصاص اعتبارات کلان از محل اعتبارات استانی وملی و استفاده از همه ظرفیت ها را برنامه ریزی و در حال اجرا داریم.
 وی افزود: در حال حاضر علاوه بر پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه راه آهن میانه اردبیل ، بیش از ۱۵۰ کیلومتر تعریض، بهسازی و ۴ بانده کردن راه های ارتباطی استان اجرا می شود.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال مردم استان برای نگهداری از کودکان بی سرپرست و یتیم ، بیان کرد: مردم استان بر اساس آموزه های دینی و فطرت انسانی خود در این کار خیر هم پیشقدم هستند .

انتهای پیام/