رئیس کل دادگستری اردبیل گفت: به دادستان شهرستان ها دستور داده شده با رانندگانی که با رفتار و حرکات خطرناک موجب ناامنی جاده های مواصلاتی استان می شوند برخورد جدی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، ناصر عتباتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به دادستانی پارس آباد و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری دستور داده شده است تا عوامل دقیق تصادفات منجر به فوت شمال استان را بررسی و اقدامات جدی در جهت کاهش و جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی منجر به فوت انجام گیرد گفت: تمام عوامل موثر در این حوادث از جمله اداره کل راهداری، پلیس راه، نهادهای آموزشی و رسانه با جدیت مضاعف این مسله را پیگیری کنند و اقدامات لازم را برای کاهش این اتفاق ناگوار را انجام دهند.

وی افزود: معاونت پیشگیری از وقوع جرم باید کاهش تصادفات، حذف نقاط حادثه‌خیز و پیشگیری از حادثه‌های فوتی را در دستور کار خود قرار داده و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

رئیس کل دادگستری اردبیل تصریح داشت: به دادستان شهرستان‌ها دستور داده شده است با رانندگانی که با رفتار و حرکات خطرناک و حادثه‌ساز موجب ناامنی جاده‌های مواصلاتی استان می‌شوند و اتفاقات ناگواری را برای همشهریان به وجود می‌آوردند، برخورد جدی صورت گیرد؛ انتقال وسیله نقلیه به پارکینگ، ممنوعیت از رانندگی و توقیف خودرو از مواردی است که با متخلفان انجام می‌شود.

انتهای پیام/