مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در بازدید از شهرک تخصصی آب شهرستان نیر از بهرمندی 5 واحد تولیدی آب معدنی از تسهیلات اشتغالی روستایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،قاسم رحیمی در بازدید  به همراه استاندار و سایر مسئولین استانی از شهرک تخصصی آب شهرستان نیر از بهرمندی ۵ واحد تولیدی آب معدنی از تسهیلات اشتغالی روستایی خبر داد.

وی گفت: تسهیلات اشتغال روستایی در قالب سرمایه درگردش، توسعه و احداث واحد جدید به متقاضیان و بنگاه های اقتصادی در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت پرداخت می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: با ابلاغ سهم استان از مرحله پنجم تسهیلات اشتغال روستایی این تسهیلات در قالب متم جهت اتمام طرح های نیمه تمام و به حهت افزایش قیمت مواد اولیه پرداخت خواهد شد.

اکبر بهنام جو در ادامه بازدید از شهرک گفت: امسال هشت واحد کارخانه تولید آب معدنی عملیات احداثش به اتمام می رسد که چهار واحد از این کارخانه در هفته دولت و چهار واحد دیگر در دهه مبارک فجر مورد افتتاح قرار می گیرد.

وی بیان کرد: پنج واحد تولید آبمعدنی عملیات احداثشان از سوی سرمایه گذاران بلاتکلیف مانده است که بزودی خلع ید شده و به سرمایه گذاران دیگر تحویل داده می شود.

استاندار اردبیل به تولید پلی فرم در کارخانه تولید آب معدنی محراب بهشت ( دی دی) اشاره کرد و گفت: با راه اندازی واحد تولید پلی فرم ۷۰ درصد نیاز این کارخانه تامین شده و دومین کارخانه تولید پلی فرم با راه اندازی این واحد راه اندازی شد.

وی از راه اندازی کارگاه تولید ماسک توسط کارخانه محراب بهشت هم خبر داد و گفت: بمنظور تامین نیاز استان و دیگر استان ها از سوی کارخانه محراب بهشت( دی دی) کارگاه تولید ماسک N95 بعد از طی مراحل کاریش راه اندازی خواهد شد که این در نوبه خود قابل تقدیر و تشکر دارد.

بهنام جو از راه اندازی واحد بسته بندی عدس در کارخانه محراب بهشت هم خبر داد و گفت: یکی دیگر از اقدامات مهم و خوبی که کارخانه آبمعدنی محراب بهشت (دی دی) انجام داده راه اندازی واحد بسته بندی عدس است و این نشان از جهش تولید در این کارخانه را دارد.

استاندار اردبیل از احداث منبع ذخیره آب در شهرک تخصصی آب نیر هم خبر داد و گفت: بمنظور سهولت در تامین آب کارخانه های تولید آبمعدنی در این شهرک منبع احداث می شود.

وی افزود: در شهرک تخصصی آب نیر درحال حاضر چهار واحد تولید آبمعدنی در حال تولید است.

بهنام جو به رفع موانع و مشکلات بانکی و دیگر موارد برخی از سرمایه گذاران این شهرک هم اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین اولویت های استانداری اردبیل حمایت از بخش خصوصی و سرمابه گذاران در بخش هی مختلف است که بزودی برخی ار موانع و مشکلات این سرمایه گذاران هم مرتفع می شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با راه اندازی کارخانه های شهر ک تخصصی آب نیر علاوه بر تامین ظرفیت تولید آبمعدنی در استان و سایر استان ها ، شاهد اشتغالزایی خوبی خواهیم شد.