فرمانده انتطامی استان اردبیل گفت: تاجر قلابی با کلاهبرداری بیش از ۱۰ میلیارد ریالی در اردبیل دستگیر شد.


به گزارش پایگاه تحلیلی خبری حرف آور، سردار هوشنگ حسینی،پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با دریافت گزارش و یک فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری تاجر قلابی بررسی این پرونده به صورت ویژه توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی اردبیل آغاز شد.

وی گفت: متهم این پرونده با معرفی خود به عنوان تاجر به بازاریان و انتساب خود به یکی از بازیگران معروف کشور اقدام به ارائه چک‌های بی‌محل و کلاهبرداری از بازاریان کرده است.

فرمانده انتطامی استان اردبیل افزود: این کلاهبردار و تاجر قلابی ۵۱ ساله به مبلغ بیش از ۱۰ میلیارد ریال چک بی‌حل در ازای خرید گردو و خرما کرده که پس از بررسی‌های انجام شده اتهام این فرد محرز شد.

حسینی تصریح کرد: با محرز شدن اتهامات این فرد و شناسایی محل سکونت وی، کلاهبردار حرفه‌ای دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به اتهامات خود اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد تا نسبت به جرائم وی رسیدگی‌های لازم انجام شود.

فرمانده انتطامی استان اردبیل با اشاره به اتهامات این فرد بیان کرد: سه فقره جعل و کلاهبرداری، یک فقره صدور چک بی‌محل و دو مورد فرار از زندان در پرونده این فرد وجود دارد.

انتهای پیام/