شب و روز خود را وقف ملت می کند دلخوشی به ماشین های لوکس و ویلاهای چند صد میلیاردی ندارد راه اش خدمت صادقاته به ملت و امنیت آنهاست چرا که همانند رهبر و ولایتش ملت را ولی نعمت خود می داند.

حرف آور ؛ حسین کوهی زرگر روزنامه نگار فعال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی_ شب و روز خود را وقف ملت می کند دلخوشی به ماشین های لوکس و ویلاهای چند صد میلیاردی ندارد راه اش خدمت صادقاته به ملت و امنیت آنهاست چرا که همانند رهبر و ولایتش ملت را ولی نعمت خود می داند.

در منطقه ای که اقیانوس کشتار هاست کشورش به برکت وجود نیروهای امنیتی، مسلح و نیروی تحت فرمانش تنها نقطه امن جهان است بطوری که حتی از دماغ کسی قطره ای خون هم نمی ریزد.

گاهی بخاطر ماموریت های کاری و وظیفه ای بر عهده گرفته است حتی وقت نمی کند خانواده خود را خوب ببیند چون باوری در درونش هست که بخود قبولانده همه جامعه ایران خانواده او هستند و برایش یک چیز از همه مهم است و آن حمایت از حریم ولایت و ملت، چون ایمان دارد این دو نعمت الهی از هم جدایی ناپذیر هستند.

خوشبختانه مدیریت، تدبیر و شجاعت سردار اشتری فرمانده ولایتمدار و مردمدار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حفظ امنیت جامعه ایران عزیز اسلامی در خاورمیانه ای که در آن شاهد کشتار مسلمانان افغانستان، عراق، یمن، سوریه، میانمار، هند … هستیم باعث شد تا بار دیگر بزدلی آمریکا آشکار گردیده و دست به تحریم اقتصادی این فرمانده شجاع بزند.

اینجانب این تحریم را به فال نیک گرفته و تحریم ایشان از طرف آمریکا را نشانه پستی، خاری، زبونی و شکست این ابرقدرت به گل نشسته می دانم چرا که بی شک اراده فولادین سردار ما را مانند فولاد آب دیده کرده و ایمان ایشان در راه خدمت صادقانه به رهبر، انقلاب و ملت را محکمتر و مصمم تر از قبل خواهد کرد و بر اراده نیروی زحمت کش انتظامی جهت خدمت به ملت در کل کشور، استان اردبیل خصوصا در شهرستان مرزی بیله سوار مغان خواهد افزود.

یم.در پایان این تحریم را که نشانه عصبانیتا آمریکا بخاطر مدیریت توانمند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حفظ آسایش و امنیت کشور است به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمانده محترم نیروی انتظامی سردار اشتری عزیز ، فرماندهی استان اردبیل و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جناب سرگرد الهیاری و همکاران ایشان که حقیقتا بیش از وظیفه قانونی خود برای حفظ و آرامش شهرستان بیله سوار مغان تلاش می کنند تبریک گفته و از خداوند منان توفیقات روز افزون این عزیزان و خواری دشمنان ایران اسلامی و اسلام عزیز را مسئلت می دارم.

  • نویسنده : حسین کوهی زرگر