سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته، ۷ مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری و طی این مدت مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت نشد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، علی محمدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته، ۷ مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و طی این مدت خوشبختانه مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت نشد.

وی افزود: شمار کل بیماران بستری کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل به ۴۶ نفر رسید که نسبت به روز قبل ۳ نفر کاهش داشته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر ۱۲ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و خوشبختانه ۱۰ بیمار نیز در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

تزریق بیش از ۳۹۱ هزار دُز سوم واکسن کرونا در استان اردبیل

وی با اشاره به تزریق ۲ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۹۳۰ دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، ۹۶۴ هزار و ۱۳۵ دُز مربوط به مرحله اول، ۸۴۹ هزار و ۶۰۶ دُز مربوط به مرحله دوم و ۳۹۱ هزار و ۱۸۹ دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

محمدیان گفت: هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، سرعین، نیر، اصلاندوز، بیله‌سوار، کوثر، مشگین‌شهر و نمین در وضعیت زرد و شهرستان‌های پارس‌آباد و گرمی در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/