مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی اردبیل باز بوده و تردد در مسیرها در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، علی رحمتی پیش از ظهر شنبه در بازدید از محور مواصلاتی اردبیل – آستارا عنوان کرد: در پی بارش برف و مه گرفتگی در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز بوده و تردد در جریان است.

وی از استقرار اکیپ‌های حمل و نقل و راهداری جاده‌ای استان اردبیل در محورهای مواصلاتی خبر داد و افزود: تمامی نیروهای راهداری برای امدادرسانی جاده‌ای در آماده باش کامل قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در پی شدت گرفتن بارش برف در مناطق مختلف استان به ویژه محور «الماس» عملیات برف روبی و نمک پاشی در سطح جاده انجام پذیرفته و تردد خودروهای عبوری از این گردنه از صبح امروز با سهولت امکان پذیر شده است.

رحمتی ادامه داد: در انبارها و راهدارخانه‌های استان اردبیل در حال حاضر بیش از ۱۷ هزار تن ماسه و نمک ذخیره شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی در ادامه از مردم خواست تا پیش از انجام هر گونه سفر از سیستم گرمایشی مناسب و زنجیر چرخ مجهز شده و از آخرین وضعیت جاده‌ها جویا شوند.

انتهای پیام/