مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: منابع اختصاص داده شده برای حمایت از کسب‌کارهای آسیب‌دیده از کرونا نباید درگیر فرایند بانکی شده و منجمد شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، چهارمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و جهش تولید استان اردبیل با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی و مدیران بانکی در محل استانداری اردبیل برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار رفاه اجتماعی اردبیل در ابتدای این جلسه با تاکید بر اینکه منابع اختصاص یافته به کسسب و کارهای آسیب دیده به هیچ عنوان از محل منابع بانک نیست گفت: منابع اختصاص داده شده برای حمایت از کسب‌کارهای آسیب‌دیده از کرونا نباید درگیر فرایند بانکی شده و منجمد شود.

دبیر کارگروهی تخصصی اشتغال و جهش تولید استان اردبیل اظهار کرد: دستگاه‌ها جهت اطلاع‌رسانی به جامعه هدف خود برای بهرمندی از این تسهیلات از ظرفیت اتحادیه ها، انجمن های صنفی و رسانه ها استفاده کنند.

استاندار اردبیل در ادامه این جلسه با بیان اینکه نحوه پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای تحت تاثیر از شیوع ویروس کرونا به صورت روزانه رصد می شود، گفت: بانک‌ها در قبال کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا احساس مسئولیت کنند.

اکبر بهنام جو عنوان کرد: جذب منابع حاصل از این محل  به استان علاوه بر حمایت از کسب و کارها موجب رونق بازار و اصناف نیز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در صورت جذب کامل منابع به دنبال تزریق منابع و تسهیلات جدید خواهیم بود.