استاندار اردبیل گفت:در صورت تصویب تغییر محل برگزاری رژه دفاع مقدس از میدان ارتش به محل جلوی موزه شهدا، این مکان به محل دائمی رژه تبدیل می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، اکبر بهنام جو در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس، اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس باید شهر رنگ و بوی جبهه و شهدا داشته باشد.

وی گفت: با تبلیغات محیطی و نصب بنرهای متعدد با هزینه کمتر اما با گیرایی و نتیجه بیشتر، می توان نسل امروزی را با دوران رشادت های شهدا و ایثارگران آشنا کرد.
وی با بیان اینکه باید هدف دفاع مقدس را به معنای واقعی تبیین کنیم افزود: برنامه های دفاع مقدس با هماهنگی و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار می شود و اطلاع رسانی از سوی رسانه ها انجام خواهد شد.
بهنام جو تاثیر برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس را غیر قابل کتمان دانست و افزود: اجرای هنرمندانه برنامه ها و نمایش نقش ایثارگران در ۸ سال دفاع مقدس، می تواند نسل جدید را برای شناخت بیشتر از تاریخ جنگ به فکر و اندیشه بیاندازد.
استاندار اردبیل گفت:در صورت تصویب تغییر محل برگزاری رژه دفاع مقدس از میدان ارتش به محل جلوی موزه شهدا، این مکان به محل دائمی رژه تبدیل می شود.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه موزه شهدا در محل مناسبی قرار گرفته، خیابان منتهی به این موزه مکان بسیار مناسب برای اجرای رژه هفته مقدس و برگزاری مراسم این هفته است.
بهنام جو با بیان اینکه انتقال محل رژه به خیابان روبروی موزه شهدا در نزدیکی شورابیل از تراکم ترافیک می کاهد افزود: با این کار در مرکز شهر مشکلی برای تردد سایر مردم ایجاد نمی شود و استفاده کنندگان از رژه نیز به جهت وجود فضای بیشتر در این محدوده رضایت خواهند داشت.
انتهای پیام/