معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۲۴۰ دستگاه لوازم ضروری زندگی در بین خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم شهرستان‌های انگوت و گرمی توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، علیرضا حسین‌نژاد با اشاره به اینکه ۲۴۰ قلم کالای اساسی زندگی برای مددجویان ساکن در مناطق محروم شهرستان‌های انگوت و گرمی تهیه و در بین آنها توزیع شده است، گفت: از جمله خدمات مهمی که به مددجویان اردبیلی ارائه می‌شود، تأمین لوازم ضروری زندگی است که از خیران و نیکوکاران خواستاریم بیش از پیش کمیته امداد را در این امر یاری کنند.
وی با اعلام اینکه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان برای تأمین لوازم ضروری زندگی خانوار تحت حمایت در مناطق محروم با ضریب محرومیت هشت هزینه پرداخت شده است، افزود: ۱۰۰ دستگاه بخاری، ۵۰ دستگاه اجاق گاز، ۵۰ دستگاه آبگرمکن و ۴۰ دستگاه یخچال مورد نیاز خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم تأمین شده است.
حسین‌نژاد با بیان اینکه خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم استان اردبیل به دلیل مشکلاتی که دارند در تأمین اثاثیه ضروری زندگی ناتوان هستند، اعلام کرد: همیاری هرچه بیشتر نیکوکاران می‌تواند راهگشای مسائل و گرفتاری‌های مددجویان باشد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل در ادامه با اشاره به توزیع ۶۵۰ سبدغذایی در بین خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق حاد محروم شهرستان‌های انگوت و گرمی، گفت: این خانوار‌های تحت حمایت در مناطق محروم با ضریب هشت سکونت دارند که کمیته امداد با ارائه خدمات مختلف درصدد رفع مشکلات اساسی آنها است.
وی با اعلام اینکه تهیه و توزیع سبدهای غذایی در بین خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم بیش از ۱۳۰ میلیون تومان هزینه در برداشته است، بیان کرد: به ازای هر خانوار بی‌بضاعت، سبد غذایی ۲۰۰ هزار تومانی شامل مواد غذایی پروتئین‌دار و مناسب تهیه ‌شد که بخشی از مسائل زندگی آنها کاهش یابد.
حسین‌نژاد با بیان اینکه با توجه به برودت هوای سرد و سکونت مددجویان در مناطق صعب‌العبور امکان دسترسی آنها به شهر و تهیه لوازم مورد نیاز بسیار دشوار است، افزود: امدادگران کمیته امداد استان اردبیل با تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز مددجویان به آنها کمک می‌کنند تا مایحتاج زندگی‌شان تأمین شود.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه همواره برای رفع نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت در تلاش هستیم، گفت: مشارکت و همسویی مردم نیکوکار استان اردبیل با کمیته امداد بسیار ستودنی است که امیدواریم در سایه این کمک‌ها، بتوانیم شاهد توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.
وی با اعلام اینکه خیران اردبیلی می‌توانند برای اهدای لوازم خانگی و سبدغذایی به خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان مراجعه کنند، بیان کرد: نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* نیز می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل برسانند.
انتهای پیام