مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در راستای سیاست سفرهای ارزان در استان اردبیل توسعه بومگردی در دستور کار قرار گرفته است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، نادر فلاحی تصریح کرد: در راستای سیاست سفرهای ارزان در استان اردبیل توسعه بومگردی در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: در زمینه سفرهای ارزان قیمت استان اردبیل جزء استان های سرآمد در سطح کشور است و ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که ارایه خدمات مناسب با هزینه های معقول از اصلی ترین اولویت های گردشگران محسوب می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان داشت: آشنایی گردشگران و مسافران به ویژه گردشگران خارجی با فرهنگ و سنت های موجود در روستاهای مناطق مختلف استان اردبیل نیز از جمله دیگر اهداف ما در توسعه واحدهای بومگردی است.

فلاحی تاکید کرد: خوشبختانه در حوزه واحدهای اقامتی و گردشگری در سطح کشور جزء استان های برتر کشور هستیم اما در حوزه بومگردی نیازمند اقدامات بیشتری هستیم.

وی اضافه کرد: طبق قانون مجوز برای واحدهای بومگردی در داخل محوطه روستاها صادر می شود که این موضوع می تواند باعث توسعه اقتصاد روستایی در استان و مهاجرت معکوس شود.

انتهای پیام/