رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل در جریان بازدید از مرکز ناباروری قفقاز اردبیل اظهار داشت: درمان بیش از هزار و ۲۰۰ زوج موفقیت‌آمیز بوده که با اعلام خانواده‌ها از این تعداد تاکنون بیش از ۶۰۰ نوزاد متولد شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل در جریان بازدید از مرکز ناباروری قفقاز اردبیل اظهار داشت: درمان بیش از هزار و ۲۰۰ زوج موفقیت‌آمیز بوده که با اعلام خانواده‌ها از این تعداد تاکنون بیش از ۶۰۰ نوزاد متولد شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های این مرکز در سال‌های اخیر رشد خیلی خوبی داشته است، افزود: با توجه به امکانات و ظرفیت‌های مرکز درمان قفقاز، دغدغه‌ای در حوزه درمان زوجین نابارور وجود ندارد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل تصریح کرد: میزان موفقیت درمان در مرکز درمان ناباروری قفقاز با استاندارد مراکز درمان ناباروری و نازایی تطابق دارد و تمام تکنولوژی‌های درمانی مورد نیاز بومی‌سازی شده است.

اوچی از تشکیل ۳۷ هزار پرونده در این مرکز خبر داد و گفت: در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل خدمات کمک باروری از جمله میکرواینجکشن (ICSI)، تلقیح آزمایشگاهی (IVF)، نگهداری جنین، اسپرم و تخمک، انتقال جنین فریز شده و تلقیح داخل رحمی (IUI) به صورت تخصصی به زوجین مراجعه کننده ارائه می‌شود.

وی با اشاره بر اینکه در این مرکز با استفاده از بروزترین امکانات، خدمات درمانی را با بهترین کیفیت به مراجعان ارائه می‌شود، بیان کرد: در راستای قرارداد منعقده با شرکت خدمات بیمه بنیاد برکت، زوج‌های روستایی و عشایری معرفی شده، خدمات درمانی را با تعرفه مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/