نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شده تا پیش از فصل سرما، اجرای ۷۸ کیلومتر از پروژه بزرگراه اردبیل - سرچم تکمیل شود. 

 

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر  علی نیکزاد در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه راه‌آهن اردبیل، بزرگراه سرچم و پروژه‌های شهری اردبیل که با حضور استاندار اردبیل و معاونان وزیر راه‌وشهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص پروژه بزرگراه اردبیل – سرچم هم که طول آن ۱۷۸ کیلومتر است، مقرر شده تا پیش از فصل سرما، اجرای ۷۸ کیلومتر آن تکمیل شود.

وی افزود: مابقی پروژه بزرگراه اردبیل – سرچم هم به استثنای ۴۰ کیلومتر از اواسط بزرگراه که شامل تونل‌ها است، به پیمانکار واگذار شده و با مشارکت بنیاد مسکن و تهاتر زمین و یا جذب اعتبارات ملی انجام می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرکت زیرساخت هم در این رابطه مطالعات لازم را در خصوص شناسایی مسیر مناسب انجام و تا یک‌ماه آینده به بنیاد مسکن اعلام می‌کند.

به گزارش فارس نیکزاد گفت: بنیاد مسکن همچنین در اجرای پروژه‌های شهری اردبیل مشارکت می‌کند و در این راستا اول مردادماه سال‌ جاری عملیات اجرایی زیرگذر چهارراه حافظ اردبیل با مشارکت شهرداری آغاز می‌شود.

انتهای پیام/