مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از ثبت ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خارجی در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان خبرداد و گفت در 8 ماه نخست سالجاری نیز ۱۱۴ طرح در سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری، ثبت شده است که روند فعالیت انها نیز در حال پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، هاشم مظفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در جمع خبرنگاران از ثبت ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خارجی در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان خبرداد و گفت: سال گذشته، ۱۰۰ مورد مصوبه در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری برقرار شد که تا کنون ۹۰ درصد آن‌ها عملیاتی شده است.

وی افزود: در کنار این مصوبات، ۳۰۰ میلیارد تومان از طریق سازمان کمک‌های فنی وزارت امور اقتصاد و دارایی سرمایه‌گذار خارجی ثبت شده است که امیدواریم در مهلت مقرر به ثمر برسد.

مظفری در ادامه سخنان خود به فعالیت های این اداره کل در طول ۸ ماهه سال‌جاری نیز اشاره کرد و گفت: طی این مدت  ۲۴۸ مصوبه در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری برقرار شده که از  میان ۱۱۴ طرح ثبت شده در سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری، مشکل متقاضیان ۷۴ طرح به‌صورت کامل رفع و مابقی نیز در حال پیگیری است.

وی از تمامی سرمایه‌گذاران خواست برای انجام امورات سرمایه‌گذاری با مراجعه به سامانه پنجره واحد الکترونیکی درخواست خود را ثبت و یا به صورت مستقیم به اداره امور اقتصاد و دارایی مراجعه کنند تا فرایند سرمایه گذاری سریع تر انجام شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در پایان سخنان خود از کاهش مدت زمان صدور مجوز سرمایه گذاری در استان اردبیل خبرداد و گفت: اگر از نظر دستگاه‌های اجرایی مشکلی برای سرمایه‌گذاری وجود نداشته باشد ظرف حداکثر ۱۰ روز فرآیند استعلامات سرمایه‌گذاری انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ج