رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: جامعه مهندسی می تواند بعنوان بازوی قدرتمند فنی در حوزه ساخت و ساز برای دستگاه های اجرایی ایفای نقش کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، میرمحمدسیدهاشمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، با اشاره به پتانسیل عظیم جامعه مهندسی اظهار کرد: جامعه مهندسی می تواند بعنوان بازوی قدرتمند فنی در حوزه ساخت و ساز استان برای دستگاه های اجرایی ایفای نقش کند.

 وی اظهار کرد: جامعه مهندسی در حفظ و حراست از بودجه های ملی و تضمین کیفیت ساخت و ساز نقش موثری دارد.

سیدهاشمی با اشاره به صدور مجوز ۸۰ میلیارد ریالی از سوی مجمع عمومی سازمان اظهار کرد: در این خصوص سازمان نظام مهندسی در تلاش است تا ضمن احداث واحد بزرگ فرهنگی، رفاهی و ورزشی، زمینه اشتغال خیل عظیمی از اعضای سازمان را فراهم سازد.

وی تصریح کرد: در این خصوص ضرورت دارد تا دستگاه های اجرایی استان در تسهیل شرایط واگذاری زمین و صدور مجوزهای لازم همکاری مناسبی با سازمان نظام مهندسی داشته باشند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بر لزوم اصلاح ماده ۵ قانون بیمه های تامین اجتماعی کارگران تاکید کرد و افزود: با اصلاح این قانون و استفاده ی اعضای سازمان از مزایای آن، قطعا شاهد ارتقای شان مهندسی و ارتقای عزت نفس جامعه ی مهندسی خواهیم بود.

انتهاب پیام/

  • منبع خبر : بازار