مدیر فرودگاه شهدای پارس‌آباد از ایجاد جایگاه سوختگیری در فرودگاه پارس‌آباد مغان خبر داد و گفت: نقشه‌های اجرایی جایگاه سوختگیری در حال انجام است.

 به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، سیدپیمان آتش‌زر، مدیر فرودگاه شهدای پارس‌آباد شامگاه امروز درجمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد جایگاه سوختگیری در فرودگاه پارس‌آباد مغان در دستور کار است، تصریح کرد: درحال حاضر نقشه‌های اجراییاین جایگاه سوختگیری توسط شرکت مشاور و همکاری شرکت فرودگاه‌ها در حال انجام است.

وی افزود: متاسفانه نبود جایگاه سوخت در فرودگاه پارس‌آبادسبب شده تا امکان پروازهای کارگو نیز وجود نداشته باشد که با ساخت این جایگاه، پروازهای کارگو برقرار خواهد شد.

مدیر فرودگاه شهدای پارس‌آباداظها داشت: برقراری پروازهای کارگو  در فرودگاه پارس آباد موجب افزایش پروازهای مسافری این فرودگاه و در نتیجه رونق منطقه خواهد شد. وی گفت:

آتش‌زر،تصریح کرد: فرودگاه پارس آباد مغان را به‌دلیل نزدیکی با منطقه آزاد ارس دارای پتانسیل خوبی  است که با طی شدن مراحل نهایی تصویب مغان به منطقه آزاد از فرودگاه پارس‌آباد مغان می‌توان در صادرات و واردات و همچنین اعزام و پذیرش مسافر بهره برد.

وی بیان داشت: در هفته ۲ پرواز، در روزهای یکشنبه و پنجشنبه از فرودگاه پارس‌آباد مغان به تهران در حال انجام بود که از شهریور ماه سال جاری به‌دلیل کمبود هواپیمای شرکت هواپیمایی ایران ایر در هفته فعلا یک پرواز برقرار است.

بر اساس آمار در ۶ ماه اول سال جاری تعداد ۶۲ پرواز ورودی و خروجی در  فرودگاه پارس اباد برقرار شده است.

 انتهای پیام/