ئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت : در بحث فرهنگی و تربیتی بیشتر فعالیت ها نمادین بوده و باید از آن خارج شده و کارهای فرهنگی عمیق و تاثیرگذاری انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، اسحاق رسولی در جلسه ستاد امور ایثارگران که با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی در واحد اردبیل برگزار شد، با بیان اینکه از مشکلات اساسی در کشور بحث اشتغال است اظهار کرد: یکی از مأموریت های ما در دانشگاه اشتغال دانش بنیان است و در حال حاضر نیز شرکت های تعاونی دانشجویان و دانش آموختگان برای اشتغال زایی در دانشگاه ایجاد شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بیان کرد: مدیریت جدید دانشگاه به ایجاد برنامه های تحولی و موضوع نوآوری توجه خاصی دارد و با دید وسیع، در حل اساسی موضوعات تمرکز دارد.

وی افزود: دانشگاه در گذشته بیشتر به مسائل آموزشی پرداخته و به سایر موضوع ها توجه کمتری شده است.

در این نشست رحیم صدقیان مشاور امور ایثارگران استانداری اردبیل نیز از تشکیل ۵ کارگروه و شورا خبر داد.

صدقیان افزود: کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شورای مناسب سازی، شورای مشورتی، شورای هماهنگی و شورای ساماندهی گلزار شهدا تشکیل شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز به موضوع آموزش از دیدگاه امام خمینی (ره ) اشاره کرد و گفت: آموزش و تربیت فرزندان شهدا از مهمترین موضوعات است که باید به آن توجه شود و در اولویت قرار گیرد.

یاسر شاهی ضمن تشکر از همکاری واحد اردبیل با دانشجویان ایثارگر، ابراز رضایت خود و مجموعه بنیاد شهید را اعلام کرد.

در این جلسه موضوع بررسی مشکلات ایثارگران، نحوه حمایت از دانشجویان ایثارگر، فراهم نمودن تسهیلات برای آنها، بررسی وضعیت تحصیلی شامل دانشجویان نمونه و مشروطی و مشکلات اشتغال این قشر دانشجو بحث و بررسی شد.