دنبال بارش باران و سیلاب شدید در گرمی، محور گرمی به بیله‌سوار محدوده پل انجیرلو نیز از دیشب مسدود شده است، طبق اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، بدنبال بارش باران و سیلاب شدید در گرمی، محور گرمی به بیله‌سوار محدوده پل انجیرلو نیز از دیشب مسدود شده است، طبق اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تا اطلاع ثانوی مسدود است و امکان تردد وجود ندارد.

براساس گزارش‌های دریافتی تمامی اکیپ‌های راهداری شهرستان‌های گرمی و بیله‌سوار پس از اتمام بارش‌ها درحال بازگشایی و پاکسازی مسیر هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بیله‌سواربه شهروندانی که قصد تردد در راه‌های استان به ویژه در محورهای شمالی را دارند، توصیه کرد قبل از سفر حتماً با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها مطلع شوند.

خسارت شدید سیل به گرمی/ شبکه آبرسانی و خطوط تلفن آسیب دید/ ورود گل و لای به معابر و خیابان‎ها

سیل دیروز در گرمی خسارت زیادی برجای گذاشته است خوشبختانه تلفات انسانی گزارش نشده است؛  طبق اعلام فرهانی دادستان گرمی سیل باعث تخریب پل جهان خانم‌لو و بیگ‌باغی شده که این واقعه راه ارتباطی  با بیله سوار و پارس آباد را نیز قطع کرده است.

خط انتقال آب شرب در اثر این رخداد طبیعی در مرکز شهرستان  گرمی و ۶۰ روستا آسیب دیده و  خطوط تلفن همراه و ثابت نیز دچار اختلال است.

خسارت وارد شده به ۱۰ الی ۱۵  روستا جدی مشاهده شد و به شهرک صنعتی نیز آسیب جدی وارد آمده و گاز قسمتی این شهرک نیز قطع شده است .

گرمی پس از این رخداد و ورود گل لای به معابر و خیابان ها از نمای شهری خود خارج شد.

 

انتهای پیام/