مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور و در آستانه ماه مبارک رمضان دانش‌آموزان و معلمان در قالب کمک‌های مومنانه و طرح قلک‌های کریمانه به یاری نیازمندان می‌شتابند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، احمدناصری عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی بسیج دانش آموزی استان اظهار کرد: در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و با همکاری مجموعه سپاه و خیرین در یک کار مشترک در تلاش هستیم تا در این ایام سخت و در آستانه ماه ضیافت الهی یاریگر محرومان باشیم.

وی افزود: آموزش و پرورش نیز به نوبه خود در اجرای طرح جمع‌آوری کمک‌های مومنانه با همکاری مدیران و معلمان و مساعدت خانواده‌ها و دانش‌آموزان نسبت به جمع‌آوری مبالغ نقدی اقدام خواهد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت : کمک‌های جمع‌آوری شده با اولویت خانواده‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع خواهد شد که در این زمینه مدیران مدارس محوریت کار را برعهده دارند.

وی بیان کرد: قرار است ۲۰ اردیبهشت ماه اولین مرحله از کمک‌های جمع‌آوری شده تقدیم خانواده‌های نیازمند شود تا در ماه میهمانی الهی سفره‌های آنها نیز همچون دیگران رنگین شود

نویسنده: سید مهدی قدیرزاده

  • نویسنده : سید مهدی قدیرزاده