معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل خواستار مشارکت راهنمایان تور در برندسازی نمادهای فرهنگی این استان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، صغری فرشی با اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به تعدد نمادهای فرهنگی در استان انتظار می رود راهنمایان تور در معرفی آثار و برندسازی آن مشارکت کنند.

او اضافه کرد: طی جلسه با انجمن راهنمایان گردشگری این مهم مطرح شد تا به صورت ویژه راهنمایان فرهنگی به المان‌ها و نمادهای فرهنگی توجه داشته باشند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اظهار کرد: از سویی در بخش راهنمایان طبیعت گردی نیز دو مقوله دانش افزایی و تقویت زبان خارجی مورد تاکید است.

به گفته فرشی بیش از ۲ هزار جاذبه طبیعی و تاریخی در استان شناسایی شده که لازم است از طریق راهنمایان تور در حد گسترده معرفی شود.

او اظهار کرد: در برنامه های جدید ساماندهی راهنمایان گردشگری همچنین تمرکز بر مسیرهای گردشگری جدید داخل استان مطرح شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همچنین به برخورد با تورهای غیرمجاز و ساماندهی راهنمایان تور اشاره کرد و گفت: به صورت مستمر روند فعالیت راهنمایان رصد می‌شود.

انتهای پیام/