رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: بارش برف در دو روز گذشته باعث مسدود شدن راه بیش از 140 روستای خلخال شده بود که تاکنون مسیر 127 روستا بازگشایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،محمد قربانی در حاشیه بازدید از محورهای روستایی شهرستان خلخال به خبرنگاران گفت: بارش برف در دو روز گذشته باعث مسدود شدن راه بیش از ۱۴۰ روستای خلخال شده بود که تاکنون مسیر ۱۲۷ روستا بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه عملیات بازگشایی مسیرهای روستایی خلخال همچنان ادامه دارد،اظهار کرد: به دلیل بارش سنگین برف در برخی نقاط روستایی امکان فعالیت دستگاه لودر و گریدر نبود که با استقرار بولدزر، این مسیرها در حال بازگشایی هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۳۵ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در بیش از ۷۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی فرعی و اصلی، به در راه‌ماندگان و گرفتاران برف وکولاک کمک می‌کنند.

قربانی ارتفاع برف در مناطق خارج از شهر و مسیرهای روستایی را بیش از ۶۰ سانتی‌متر اعلام کرد و ادامه داد: سطح بارش در ارتفاعات بیشتر است و امید می‌رود تا آخر وقت فردا تمامی مسیرهای روستایی بازگشایی شود.

وی گفت: در حال حاضر راه ۱۳ روستا در سه بخش مرکزی، شاهرود و خورش‌رستم مسدود است که راهداران در منطقه حضور دارند و عملیات تا بازگشایی نهایی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/