معاون سیاسی استاندار اردبیل گفت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ابزار اطلاع رسانی، رسانه ها باید خود را با این ابزار تقویت و به روز کنند.


به گزارش پایگاه تحلیلی خبری حرف آور، ندایی معاون سیاسی استاندار اردبیل در دیدار با هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان با بیان اینکه رسانه ها نقش بی بدیلی در روشنگری جامعه دارند گفت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ابزار اطلاع رسانی، رسانه ها باید خود را با این ابزار تقویت و به روز کنند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی امروز یک چالش اساسی است گفت: اگر متخصصین حوزه رسانه به این فضا ورود نکنند، کار دست افراد غیررسانه ای میافتد. همانگونه که امروز شاهدیم عده ای این فضا را تبدیل به فضای تخریب و توهین و شایعه افکنی کرده اند.

ندایی اظهار کرد: سکوت در برابر این فضای اطلاع رسانی جدید، باعث خسران خواهد بود و قطعا ازطرق قانونی، این عرصه باید ساماندهی و فعالین آن شناسایی شوند.

در این دیدار، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان هم به بیان دغدغه ها و مشکلات این حوزه پرداختند و مقرر شد دستورات لازم از طریق معاونت سیاسی در خصوص پیگیری بحث مجتمع رسانه های استان، ساماندهی آگهی ها، پیگیری مطالبات معوق رسانه ها از دستگاهها و موارد مطرح شده دیگر صادر شود.

انتهای پیام/