کتاب "آرازین سسی" که مجموعه ای از اشعار 64 شاعر شهرستان پارس آباد است، رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، آیین رونمایی از کتاب “آرازین سسی” چهارشنبه شب با حضور امام جمعه پارس آباد،مدیر آموزش و پرورش پارس آباد ، معاونت فرمانداری، فرماندهان انتظامی ونظامی وجمعی از مسئولین ادارات، شاعران ، اساتید دانشگاه و شرکت ملی پارس در دفتر امام جمعه این شهرستان بر پا شد.

 

کتاب “آرازین سسی” (مجموعه اشعار شعرای پارس آباد) برگرفته از ۶۴ شاعر از شهرستان پارس آباد زیر نظر هیت تحریر فرهنگی منطقه گردآوری و با همکاری کانون بسیج هنرمندان وبا حمایت های مادی شرکت ملی کشت و صنعت ودامپروری پارس به چاپ رسیده است.

 

لزوم حمایت  دولت از چاپ آثار شاعران

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر باقری بنابی امام جمعه پارس آباد در آئین رونمایی از کتاب “آرازین سسی”، گفت:برای انتقال خدمات اقشار مختلف به خصوص شاعران باید همواره نسبت به چاپ آثار آنان بین مردم و جوانان با همکاری و پیگیری مسئولان بیش از گذشته در شهرستان اقدام کرد و باید دولت در این راستا حمایت های لازم را در اختیار آنها قرار دهد.

 

افشین خاک نژاد مولف این کتاب ،ضمن سپاس ویژه از شاعر فرهیخته ابراهیم عابدی در مسیر گردآوری کتاب و تقدیر از حمایت های همه بزرگان گفت: این اثر از دغدغه های انجمن شعر وادب شهرستان پارس اباد بود.

 

این برنامه با مشارکت دفتر امام جمعه، شرکت ملی کشت وصنعت و دامپروری پارس،فرمانداری ،مدیریت آموزش و پرورش،اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد و کانون بسیج هنرمندان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

 

در پایان از گردآورنده کتاب “آرازین سسی” وهیت تحریر منطقه با اهدای لوح سپاس، تقدیرشد.

خبر: اشرف دادده

انتهای پیام/