رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال گفت: رویدادهای گردشگری ورزشی و هیجانی در این شهرستان مورد حمایت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،  محمدرضا شایقی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی حضور تیم پاراگلایدر در بام سبز خلخال تصریح کرد: این شهرستان قابلیت های متعددی جهت رونق گردشگری ورزشی دارد.

وی اظهار کرد: ورزش های هیجانی از جاذبه های گردشگری پرطرفدار است و با هدف رونق گردشگری خلخال از حضور تیم های ورزشی و رویدادهای هیجانی گردشگری حمایت می کنیم.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال در خصوص حضور تیم پاراگلایدر ادامه داد: با دریافت مجوزهای لازم این تیم ورزشی در اردیبهشت ماه سال آینده حضور خواهد یافت.

شایقی با اذعان به مشارکت شهرداری، ورزش و جوانان و منابع طبیعی در برگزاری این رویداد، ادامه داد: میراث فرهنگی نیز به سهم خود حامی برگزاری این رویداد است.

وی همچنین به تدوین جشنواره های شهرستان خلخال اشاره و تاکید کرد: با هماهنگی صورت گرفته جشنواره ها زیر نظر ستاد مرکزی برگزار می شود و اداره میراث فرهنگی شهرستان به عنوان دبیر جشنواره ها مسئولیت هماهنگی و برگزاری را بر عهده دارد.

انتهای پیام/