همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه اقتدار نیروهای مسلح در اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر،  رژه نیروهای مسلح همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس در میدان ارتش اردبیل برگزار و نیروهای مسلح با رژه حماسی خود اقتدار خود را به دنیا نشان دادند.

این رژه با حضور دستگاه‌های اجرایی استان به صورت باشکوه و منظم برگزار شد و در رژه نیروهای مسلح استان اردبیل توان‌های نظامی خود را به همگان نشان دادند و از جلوی جایگاه رژه رفتند.

تاراج و تجزیه ایران استراتژی نیم قرن اخیر استکبار است 

آیت‌الله سید حسن عاملی  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس در میدان ارتش اردبیل برگزار شد، به حوادث اخیر اشاره کرد و گفت:  استراتژی استکبار جهانی در تاراج و تجزیه این کشور در نیم قرن اخیر است.

وی افزود: در سخت‌ترین شرایط، دشمنان از تحویل صنایع دفاعی و استراتژیک به ایران ممانعت کردند و اجازه ندادند تا جمهوری اسلامی ایران در گام‌های نخست بتواند محکم و پایدار حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در استان حماسه افرینی های هشت سال دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط را یادآور شد و گفت: ملت ایران با تکیه بر عنصر مقاومت توانست در برابر نظام غرب و شرق بایستد.

آیت‌الله عاملی گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر که دستشان به خون ۲۲۰ هزار جوان این کشور آلوده شده، امروز دایه مهربان‌تر از مادر شده اند در حالی که ملت ایران حقیقت و نیت فاسد این سران استکباری را به خوبی می‌دانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یاس و نا امیدی دشمنان را یادآور شد و گفت: امروز دشمنان با تهاجمات گسترده در صدد انتقام از شهدا و ملت عزیز ایران است و جوانانی که امروز به خیابان‌ها آمدند، طرف حساب ما نیستند بلکه طرف حساب ما رژیم صهیونیستی آمریکا و انگلیس خبیث است که می‌خواهند این کشور را با تمام سرمایه‌هایشان شخم بزنند.

امام جمعه اردبیل گفت: اقتدار امروز ما در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی مرهون خون شهدا است و به برکت خون شهدا، مقاومت ملت ایران و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری استکبار حتی توان پرتاب کردن یک گلوله به سمت ما را ندارد.

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از ضعف داخلی سعی می‌کند تا ناامنی در کشور ایجاد کند گفت:  هدف دشمنان ایجاد امنیت برای اسرائیل غاصب است اما بداند که از این حرکت خبیث خود نتیجه‌ای نخواهد گرفت.

آیت‌الله عاملی در پایان سخنان  با بیان اینکه جوانانی هم که امروز به خیابان‌ها می‌آیند، ثروت این کشور و نور دیده ما هستند ، گفت: دشمن با ایجاد انحراف در اذهان آنها سعی می‌کند مقاصد پلید خود را پیگیری کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: همه آحاد جامعه باید هوشیار باشند چراکه فتنه‌های سران استکبار بی‌سر و صدا به سراغ این کشور می‌آید بنابراین اگر ما بیدار و بصیر نباشیم، نمی‌توانیم  انتظارات شهدا را برآورده کنیم.

انتهای پیام/