فرماندار خلخال گفت: جاده خلخال به اسالم که امروز بر اثر ریزش بهمن برای ساعاتی مسدود شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی  کلبه خبر، سید جواد یحیی‌زاده عصر امروز در جریان بازدید از محل سقوط بهمن در گردنه الماس خلخال اظهار کرد: بامداد امروز شنبه در  در دو نقطه از جاده اسالم خلخال بهمن ریزش کرد که با تلاش راهداران از حوالی ساعت ۲ بامداد تردد خودروها در این مسیر از سرگرفته شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در زمان سقوط بهمن هیچ خودرویی در مسیر نبوده و تلفات جانی به همراه نداشته است.

فرماندار خلخال با اشاره به بارش برف سنگین برف در مسیر بهمن‌گیر جاده خلخال به اسالم و همچنین ادامه کولاک برف و یخ‌بندان سطح جاده به مردم توصیه کرد از مسافرت‌های غیرضروری در این جاده خودداری‌کنند.

تصریح کرد: اصلی‌ترین راه حل مشکل گردنه الماس فقدان تونل است و انتظار می‌رود مسئولان امر با همت و همدلی این مشکل مردم شهرستان خلخال را حل‌کنند.

به گفته این مسئول ضروری است که همه مسافرین قبل از حرکت به سمت این جاده و همچنین محورهای کوهستانی و دارای گردنه شهرستان از آخرین وضعیت جاده اطلاع یافته و حتما تجهیزات زمستانی و لوازم گرمازای زمستانی همچون پتو به همراه داشته باشند.

به گفته این مسئول پیش‌تر نیز سقوط یک دستگاه ماشین برف‌روب به همراه راهدار این خودرو در حال برف‌روبی جاده در حوزه استحفاظی شهرستان تالش به دره اطراف گردنه کرمان در طول مسیر محور ارتباطی خلخال به اسالم، اتفاق افتاده بود که با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر خلخال، راهدار مصدوم در ساعات اولیه به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان و سپس برای تکمیل درمان به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شد.

انتهای پیام/