مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: زمستان بیدار ماموریتی در راستای رونق گردشگری زمستانی اردبیل است و بخش خصوصی می تواند در راستای اشتغال زایی استفاده بهینه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، نادر فلاحی در نشست همفکری با فعالان گردشگری اردبیل تصریح کرد: زمستان بیدار ماموریتی در راستای رونق گردشگری زمستانی اردبیل است و بخش خصوصی می تواند در راستای اشتغال زایی استفاده بهینه داشته باشد.

 وی افزود: با توجه به تدارک برنامه های متنوع با محور جشنواره زمستان بیدار انتظار می رود بخش خصوصی مشارکت جدی در اجرای برنامه ها داشته باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: در زمستان بیدار فرصت مطلوبی برای عرض اندام بخش خصوصی فراهم شده و بهترین زمان برای تبلیغ تاسیسات و امکانات گردشگری استان است.

فلاحی با بیان اینکه در جشنواره زمستان بیدار به ابعاد مختلف توسعه گردشگری استان توجه شده است، ادامه داد: به عنوان مثال به بخش گردشگری سلامت توجه ویژه شده و این بر عهده بخش خصوصی است که بتواند نسبت به تعریف بسته های سفر و جذب گردشگر اقدام کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خواستار مشارکت بخش خصوصی در اجرای برنامه های زمستان بیدار شد و افزود: انتظار ما مشارکت ویژه جامعه اقامتی و آبهای درمانی استان است.

انتهای پیام/