سرپرست اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر گفت: با همکاری و مشارکت شورای شهر و شهرداری گیوی زیرساخت‌ های گردشگری این منطقه توسعه می‌ یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، جهانگیر شهبازی در جلسه با رئیس شورای اسلامی شهر گیوی اظهار کرد: برای رونق هر چه بیشتر گردشگری در شهر گیوی انتظار می‌رود تا شورای شهر گیوی همکاری و مشارکت لازم را داشته باشد تا بتوانیم به اهداف مد نظر دست یابیم.

وی توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان کوثر را از برنامه‌های سال ۹۹ اداره میراث‌فرهنگی برشمرد و افزود: در این زمینه اقدامات مختلفی در سطح شهرستان با همکاری و مشارکت شهرداری و شورای شهر گیوی در مناطق گردشگری منطقه انجام می‌شود.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر با اشاره به جاذبه‌های گردشگری شهر گیوی بیان کرد: به بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها می‌توانیم شاهد رونق و توسعه هر چه بیشتر در منطقه باشیم.

وی از ایجاد موزه در شهر گیوی خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه صنایع دستی و همایش‌های مختلف در راستای فعالیت‌های این اداره از جمله تمهیدات اتخاذشده است که در ایام پساکرونا و مساعد شدن شرایط از حیث شیوع ویروس کرونا عملیاتی می‌شود.