مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل، گفت: با توجه به هشدارهای صادره از سازمان مدیریت بحران کشور، ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اردبیل در آماده‌باش قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، اظهار کرد: با توجه به توپوگرافی و شرایط جغرافیایی خاص استان اردبیل و عدم قطعیت در پیش‌بینی‌های هواشناسی، استفاده از ظرفیت‌های مختلف در اقدامات پیشگیرانه از مخاطرات احتمالی ضروری است.

وی افزود: در این راستا لازم است فرمانداران استان اردبیل از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها اعم از دستگاه قضایی و انتظامی برای اعمال تصمیمات ستاد برای پیشگیری از بروز مخاطرات استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: وجود اختیارات مدیران شهرستانی برای اتخاذ تصمیمات لازم در مواقع بروز بحران، در راستای انجام اقدامات ضروری در کوتاه‌ترین زمان ضروری است.

مهدی خدمتی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل نیز در این نشست گفت: با توجه به هشدارهای صادره از سازمان مدیریت بحران کشور، ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اردبیل در آماده‌باش قرار دارد.

خدمتی تصریح کرد: شهرستان‌ها در حال آماده‌باش بوده و هشدارهای لازم نیز به‌منظور رعایت موارد ایمنی از روش‌های مختلف اعم از مکاتبه، پیامک و مصاحبه رادیویی اعلام شده است.

انتهای پیام/