وینچنزو مونتلا به پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران برای هدایت تیم ملی کشورمان پاسخ منفی داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، پس از خروج کارلوس کی‌روش از فوتبال ایران، نام‌های زیادی برای جانشینی این مربی اعلام شد. اسامی خوزه مورینیو و زیدان، اروه رنار، یورگن کلینزمن و لوران بلان هم در رسانه‌ها مطرح شدند، اما فدراسیون فوتبال واکنشی به نام‌های مطرح شده نداشت حتی ۲ روز پیش توتو اسپورت ایتالیا نوشت: تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات مقابل ژاپن شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت. پس از این اتفاق کارلوس کی روش از فوتبال ایران جدا و راهی کلمبیا شد و مسئولان فوتبال ایران برای جانشینی او پیشنهاد ۳ و نیم ساله به وینچنزو مونتلا دادند.

پیشنهاد مسئولان فدراسیون فوتبال ایران برای سرمربی سابق فیورنتینا، میلان و سویا سالی یک و نیم میلیون یورو بود که دقایقی پیش فوتبال ایتالیا در خبری فوری به نقل از توتو مرکاتو نوشت: وینچنزو مونتلا پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران را برای هدایت تیم ملی این کشور رد کرد.

این رسانه ادامه داد: مونتلا تمایلی به همکاری با تیم ملی ایران ندارد و پیشنهاد سه ساله به ارزش یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو برای هر سال را رد کرده است. او متقاعد نشده که هدایت تیم ملی را عهده دار شود و علاقه‌مند است که در رده باشگاهی کار کند.  

در ماه آوریل (فروردین) دوران فعالیت نکردن مونتلا در عرصه مربیگری به یک سال می‌رسد و او بعد از جدایی از سویا تا این مقطع هدایت تیمی را بر عهده نداشته است. مونتلا که به دلیل شادی گل‌های معروفش به هواپیمای تک نفره معروف است،  سابقه بازی در تیم ملی ایتالیا را دارد و در چند سال گذشته سرمربی تیم‌های میلان ایتالیا، سویا اسپانیا، سامپدوریا ایتالیا، فیورنتینا و کالیاری بوده است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : خبرنگاران جوان