استاندار اردبیل با بیان اینکه مقدمات اتصال شهرک صنعتی اردبیل به شبکه ریلی در حال انجام است، گفت: با تحقق این مهم، شهرستان نمین نیز به راه آهن متصل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، اکبر بهنام جو در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان نمین با بیان اینکه مقدمات اتصال شهرک صنعتی به شبکه ریلی اردبیل در حال انجام است، گفت: با اتصال این خط به شهرک صنعتی، شهرستان نمین نیز به این راه آهن متصل خواهد شد.

وی اظهار کرد: بر اساس تفاهم انجام گرفته ۳۰ درصد هزینه این پروژه توسط شهرک های صنعتی و ۳۰ درصد نیز توسط منطقه ویژه تامین می شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: با اتصال خط آهن اردبیل به شهرک صنعتی، نقل و انتقال تولیدات استان نیز به راحتی ممکن می شود.

بهنام جو با اشاره به آغاز عملیات اجرایی چند واحد صنعتی، پست تولید برق صنعتی، گلخانه و سردخانه در نمین، فعالان اقتصادی را سربازان پیشرو جنگ اقتصادی دانست.

وی افزود: بار اصلی مبارزه در جنگ اقتصادی بر دوش فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران است و در شهرستان نمین هم سرمایه گذاری های قابل توجهی در حال اجرا است.

استاندار اردبیل اقدامات اقتصادی و سرمایه گذاری در نمین را مناسب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از این طرح ها بیکاری در این شهرستان به حداقل برسد.

وی در ادامه با اشاره به رفع مشکل آب شرب عنبران به عنوان مطالبه مردم این شهرستان از تصویب اعتبار لازم در سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.

بهنام جو بیان کرد: تلاش می کنیم با جذب این اعتبار در سال آینده اقدامات آبرسانی به این شهرستان ها را اجرا کرده تا مشکل کمبود آب این مناطق برطرف شود.

انتهای پیام/