مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه بیش از ۱۸۰۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر استان عضو این صندوق هستند از صدور بیش از برای اعضای این صندوق در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عبدالله بحرالعلومی تاسیس صندوق اعتباری هنر را مولود مبارک نظام مقدس جمهوری اسلامی و ابتکار ارزشمند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و با بیان اینکه ساماندهی و حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر از اهداف و برنامه های این صندوق است، از تشکیل کازگروه های تخصصی خبر داد.

وی با اعلام اینکه استان اردبیل از پیشتازان و پیشگامان در تشکیل این کارگروه‌هاست، گفت: قبل از اعلام رسمی صندوق اعتباری هنر، این استان در ابتکاری خودجوش اقدام به تشکیل شورایی برای بررسی و تصمیم گیری در خصوص متقاصیان عضویت در صندوق اعتباری هنر کرده بود که این ابتکار مورد تمجید صندوق اعتباری هنر قرار گرفت.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه بیش از ۱۸۰۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر استان عضو این صندوق هستند از صدور بیش از  ۱۷۰۰ هنر کارت برای اعضای این صندوق در استان خبر داد.

در نشست، ابلاغ اعضای کارگروه های تخصصی اعطاء شد و محبوب فتحی، بخشعلی مفهومی، صابر محمدی، حسین آزاد، رسول حاجی زاده، محمد تقی اسماعیلی، محمد فردین، سعیده عدلی، رقیه عبدالمحمدی، اکبری، حمید اسکندری، بهرام بابائی، کریم عطیمی ججین و سیمین شالچی اعصای کارگروه های تخصصی سینما، موسیقی، نمایش، هنرهای تجسمی و مد و لباس هستند. نشست های این کارگروه ها به صورت تخصصی با حضور سعیدنوریان به عنوان رئیس کارگروه ها و زرین کاظمی به عنوان نماینده صندوق اعتباری هنر برگزار و پرونده های متقاضیان عضویت در صندوق اعتباری هنر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/