استاندار اردبیل گفت: اجرای اختیاری این طرح برای سرپرستان خانوار با بهره‌مندی از ده کالای اساسی با قیمت پایین‌تر از مصوب بازار در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کلبه خبر، سیدحامد عاملی صبح امروز در جلسه طرح کالابرگ الکترونیکی با اشاره به سیاست دولت برای کاهش فقر در کشور اظهار داشت: اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فرصت مناسبی برای تحقق این مهم است که دراین زمینه به دنبال تامین نیازهای مردم هستیم و امیدواریم با اجرای طرح الکترونیکی با عرضه ۱۰ کالای اساسی مصرفی گام‌های اساسی در این زمینه برداشته شود.

وی بیان کرد: رفع نیازهای موجود با همت مسئولان در آستانه سال نو امری لازم و ضروری است که در این زمینه فروشگاه‌های بزرگ و خرد می‌توانند نقش اساسی در این زمینه ایفا کرده و موفق عمل کنند چرا که همت مسئولان استانی برای تحقق اهداف مورد نظر بسیار مهم و حائز اهمیت است.

استاندار اردبیل گفت: اجرای این طرح با کمک به شناسایی و رفع ایرادات شده و مانعی برای اجرای این طرح در سطح کشور نداریم و با توجه به اجرایی شدن این طرح در استان انتظار می‌رود شاهد دستاوردهای خوبی باشیم که به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

عاملی بیان کرد: اجرای اختیاری این طرح برای سرپرستان خانوار با بهره‌مندی از ده کالای اساسی با قیمت پایین‌تر از مصوب بازار در دستور کار قرار گرفته و امید می‌رود تلاش‌های لازم در این زمینه برای رفع مشکلات موجود و تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود که این موضوع در حال حاضر جزو اولویت‌های اساسی است.

وی تصریح کرد: سرپرستان خانوار می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از میزان اعتبار وفروشگاه‌های تحت پوشش این طرح مطلع شوند.

انتهای پیام/