میدان سیاست در اردبیل، روزهای پر رمز و رازی را سپری می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، مصطفی محمدی/ میدان سیاست در اردبیل، روزهای پر رمز و رازی را سپری می کند.
در یک سو نمایندگان ادوار اردبیل با کارنامه کاملا مشوش و غیرقابل ارائه، امیدوار به بازپس گیری کرسی نمایندگی شان هستند و در سوی دیگر، چهره های جدید و جوان و البته منتقدان جدی برای تغییر وضعیت استانی که صرفا نام کلانشهر را با خود یدک می کشد، وارد کار شده اند و در تلاشند تا بتوانند آرای مردمی را به سمت خود هدایت کنند.
در رقابت و کشمکش دو طیف اما ضلع سومی را می توان تصور کرد که یک تنه توانسته وزنانتخابات استان را سنگین کند و باعث شود همه سیاسیون کشور مسیر انتخاباتاردبیل را رصد و دنبال کنند؛ چرا که معتقدند انتخابات اردبیل حسن ختامی خواهد بود بر تمام زد و بندها و کشمکش ها برای تصاحب صندلی ریاست مجلس.
علینیکزاد با یک تپولوژی خاص مردمی، که حالا به عنوان نمادوحدتآفرینی در استان شناخته شده و توانسته از هم اکنون خود را به عنوان مدعی اول کسب کرسی ریاستمجلس، معرفی کند.
چهره محبوب و دوست داشتنی که مهرشبهمردم در همان مسکنمهر عیان شد و توانست خود را به عنوان تنها وزیر پس از انقلاب اسلامی معرفی کند که در دوران مسئولیتش نه تنها مورد استیضاح نمایندگان مردم واقع نشد بلکه حتی یک سوال از عملکردش انجام نیافت. در بیان خدمات رسانی وی همین بس که مسکن مهرش علی رغم برخی کم و کاستی ها_ هنوز جایگزین ندارد و عملکردش حاکی از نوعی از عقلانیتعاشقانه است؛ #عشقبهخدمت رسانی . وی جزء معدود وزرای احمدی نژاد است که قابلیت لازم برای جلب و جذب بخش عمده ای از آرای مردمی را داشته و تمام تلاش خود را برای حرکت بر محور شاخص های انقلابیگری نشان داده است. هدفگیری آرمانهای انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آنها، یک اصل بنیادین برای کارآمد نشان دادن نظام سیاسی حاکم بر کشور است که هر دوی این گزینه ها به بهترین وجه در فعالیت ها و سوابق علینیکزاد در نظر و عمل به نمایش گذاشته اند.
هر چند در این میان، معدود افرادی هم در تلاش برای تخریب این چهره کارکشته هستند و عملکرد نیکزاد در دوران مسئولیت های ریز و درشتش را زیر سوال می برندکه البته ذات رقابت همین است ؛ اما چه بخواهیم و چه نخواهیم نیکزاد چهره ای مردمیملی و کاردان در اردبیل است و امیداریم دلسوزان به استان و کشور با عقلانیت و خرد جمعی به نتیجه معقول و مقبول برسند؛ چرا که جامعهتشنهخدمتبی منت است.

انتهای پیام/